środa, 22 kwietnia 2020

LlSTA 5 ULUBIONYCH FILMÓW Z ROKU 2019


LISTA FILMÓW 
WARTYCH OBEJRZENIA
(RÓŻNE GATUNKI)
2019


I. POLAROID (2019)
HORROR/DRESZCZOWIEC 


Nastoletnia Bird kupuje tajemniczy, stary aparat, którym robi zdjęcia na imprezie. 
Niebawem ludzie uwiecznieni na fotografiach zaczynają znikać w tajemniczych okolicznościach. 

Uważam, że "Polaroid" to film, który naprawdę wart jest uwagi w szczególności jeżeli ktoś dopiero zaczyna swoją przygodę z tego typu filmami. Według mnie film ma ciekawą i wciągającą fabułę, poza tym jestem typem osoby która lubi wracać do filmów które mi się spodobały i "Polaroid" jest jednym z tych filmów.

II. ZABAWA W POCHOWANEGO (2019)
(HORROR/CZARNA KOMEDIA) 



Noc poślubna. Panna młoda zostaje zmuszona do udziału w przerażającej grze.

Nie myślałam nigdy, że film tego typu mi się spodoba bo zawsze byłam wielką fanką komedii romantycznych (P.S. nadal oczywiście jestem), ale ten film jest naprawdę wciągający. Fabuła jest zaskakująca i gratuluję osobie która to wszystko wymyśliła. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że film nie spodoba się każdemu bo sceny w nim przedstawione nie są dla ludzi wrażliwych na widok krwi :)


III. KTOŚ WYJĄTKOWY (2019)
KOMEDIA ROMANTYCZNA 



Ambitna dziennikarka żegna się z nowojorskimi przyjaciółkami przed przeprowadzką
 do San Francisco.

"Ktoś wyjątkowy" to nie jest jedna z typowych komedii romantycznych. W tym filmie bardziej obserwujemy proces który zachodzi w głównej bohaterce po tym jak okazuje się, że w związku z zmianą pracy planuje ona przeprowadzić się do innego miejsca. Niestety cała sprawa nie będzie taka prosta ponieważ musi coś poświęcić by coś osiągnąć. Tak jak w prawdziwym życiu rzadko dostajemy coś za darmo, każdy z Nas musi w trakcie swojego życia przeanalizować jego wcześniejsze etapy. 


IV. UPALNE ŚWIĘTA (2019)
MELODRAMAT 


Elegancka mieszkanka Nowego Jorku, którą opuścił mąż, udaje się samotnie na safari do Afryki i odnajduje w życiu nowy cel. 

Przede wszystkim w filmie możemy zaobserwować przepiękne krajobrazy safari w Afryce. Zapierające dech w piersi widoki są niebywałym walorem tego filmu. Uważam, że historię ludzi dojrzałych nie koniecznie nastolatków są przyjemną odmianą bo czasami właśnie w tym momencie gdy dzieci wyjeżdżają na studia, wyprowadzają się orientujemy się, że czas wprowadzić w Nasze życie coś co będzie sprawiać Nam przyjemności i co będzie miłą odmianą w czasami tylko z pozoru idealnym życiu.


 V. TRZY KROKI OD SIEBIE (2019)
MELODRAMAT


Życie chorej na mukowiscydozę Stelli Grant ulega zmianie, gdy podczas pobytu w szpitalu poznaje pacjenta Willa Newmana.

"Trzy kroki od siebie" to film po obejrzeniu którego potrzebowałam chwili na złapanie oddechu. Jestem osobą uczuciową i ciężko jest mi powstrzymać różnego typu emocję. Jeśli chodzi o filmy tego typu to według mnie historia w każdym wypadku jest wyjątkowa i cierpienie drugiego człowieka uświadamia nam jak wiele mamy mają zdrowie i bliskich którzy są przy Nas.


MIŁEGO OGLĄDANIA ;)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz